پاورپوئینت درموردتوسعه صادرات بابازاریابی دیجیتال در راستای تولیدمتناسب باسلیقه وذائقه مشتریان خارجی

پاورپوئینت درموردتوسعه صادرات بابازاریابی دیجیتال در راستای تولیدمتناسب باسلیقه وذائقه مشتریان خارجی

دانلود

درباره فایل:این فایل برای تمامی مدیران وصاحبان  کسب و کار های بزرگ-متوسط وکوچک،فعالان گردشگری ؛اساتید دانشگاه دانشجویان،هنرمندان ،بازاریابان و تجارداخلی و خارجی مفید بوده و می توانددرمحبوبیت کلیه عزیانی که از آن استفاده می کنند تاثیراستراتژیک داشته باشد.دوران مدرن جهان را به عنوان یک بازار جهانی به تصویر کشیده است اما این به چه معناست؟ آیا این بدان معنی است که شما می توانید مدل موفقیت آمیز کسب و کار خود را در هر بازاری در هر جای دنیا ارائه دهید؟ اگر مشاغل محلی خود را تا حدی توسعه داده اید که اکنون برای تسخیر صادرات احساس آمادگی می کنید ، وقت آن است که استراتژی بازاریابی دیجیتال را که باید از آن استقبال کنید ، عمیقاً بررسی کنید!بازاریابی بین المللی هرگز کار ساده ای نیست. از درک بازار هدف از نظر بخشها و قلمروهای مختلفی که با آنها در ارتباط خواهید بود گرفته تا درک درستی از نحوه کانال گذاری محصولات و خدمات خود و مدیریت تحویل و معاملات ، بدون شک این امر شامل تحقیقات زیادی است. اگر به تیم مشاوران تکیه می کنید ، راه آسان تر خواهد بود ، اما اگر خودتان با تحقیقات پایه مقابله می کنید ، مطمئن شوید که اطلاعات صحیح و دقیق را جمع آوری می کنید. به یاد داشته باشید که هر جستجوی در Google اطلاعات زیادی به دست می آورد و شما باید رمزگشایی کنید که چقدر این داده ها صادق ، دقیق و به روز هستند. اگر به داده های رسمی منتشر شده توسط نهادها و سازمان هایی که دارای اعتبار جدی هستند اعتماد کنید ، بهتر خواهید بوداگر مشاغل صادر کننده کالا یا خدمات هستید ، یک روش سنتی برای یافتن مشتری های بالقوه در مقابل استفاده از بازاریابی دیجیتال وجود دارد. به طور سنتی شرکت ها شرکت های شریک پیدا می کردند ، از نمایشگاه ها بازدید می کردند ، به دنبال شرکت های صادراتی می گشتند ، یا حتی برای گسترش در بازار صادرات کسب و کارهای فیزیکی ایجاد می کردند. تمام این فعالیت های فوق هزینه های بالایی را متحمل می شوند و زمان زیادی برای تلاش برای ورود به بازارهای صادراتی جدید نیاز است. با بازاریابی آنلاین ، با پاسخ به کسانی که به دنبال محصولات و خدمات مشابه در هر کشور / قلمرو مورد نظر خود هستند ، تبلیغات محصولات و خدمات خود را شروع می کنید. مفهوم استفاده از بازاریابی دیجیتال برای صادرکنندگان به عنوان صادرات دیجیتال مطرح می شود و این چیزی است که به طور گسترده در Google گفته می شود تا به شرکت ها کمک کند تجارت خود را در کشورها و مناطق مختلف گسترش دهند.برای بازاریابی صادرات دربازارهای بین المللی ؛چندین ابزار توسط Google برای تجارت شما وجود دارد که می تواند از آنها استفاده کند تا تجارت صادراتی خود را با موفقیت در مقیاس بندی کنید. به آسانی به نظر نمی رسد. عوامل زیادی وجود دارد که شرکت باید هنگام صادرات آنها را در نظر بگیرد. برخی از آنها ارز ، زبان محلی ، روش های پرداخت ، رقبا در آن بازار ، پتانسیل تجارت و غیره هستند.محتوای این فایل درمحورهای استراتژیک به شرح زیر تنظیم و تدوین شده است:ارائه روش های نوین بازاریابی دیجیتال در عرصه بین المللمعرفی کاربردی کانال ها و ابزارهای مهم در بازاریابی دیجیتال بین المللیمعرفی شیوه های اندازه گیری اثربخشی کانال ها و رقبامعرفی کامل امکانات گوگل برای بازاریابی محصولات و خدمات و روش های کاربرد آنمعرفی کامل امکانات بازاریابی شبکه های اجتماعی بین المللی به همراه برنامه عملیاتیمعرفی کانال های خاص ورود به بازارهای بین المللیستراتژی های بازاریابی و تبلیغات دیجیتال در بازارهای بین المللیاستفاده از ابزارهای دیجیتال در تحقیقات بازار و هدف گذاری صادراتیارتقاء علمکرد و کاهش هزینه های بازاریابی دیجیتال در بازارهای صادراتیروابط عمومی دیجیتال و نقش آن در بازارهای بین المللیبلاکچین و ارزهای دیجیتال و کاربرد آن در صادراتروش های نوین پرداخت و تبادلات ارزی و ریالی در صادراتمکاتبات بازرگانی دیجیتال(اینترنتی) در صادراتصادرات محصولات و خدمات فناوری اطلاعات و سرویس های دیجیتال امروزه با توجه به کمرنگ شدن مرزهای تجارت، ارز آوری و رونق اقتصادی در قالب تجارت خارجی دارای  اهمیت خاصی برای کشورها می باشد، از این رو صادرات از جایگاه ویژه ای در اقتصاد کلان دولت ها برخوردار می باشد. از این رو شناخت بازارهای خارجی، چگونگی ورود به بازارهای هدف، پایه و اساس صادرات را تشکیل داده ، و این امر جز پیمودن مراحل بازاریابی نوین با روش های علمی قابل اجرا نمی باشد. تحقیقات در خصوص بازارهای هدف و تعیین چگونگی استراتژی بازاریابی و روش های مرسوم و مورد استفاده کشورهای مختلف می تواند زمینه حضور در بازارهای خارجی را فراهم آورده و از این مسیر ارز آوری و سود سرشاری نصیب واحدهای تولیدی، صنعتی و تجاری را ایجاد نماید. از این رو حضور فناوری اطلاعات در حوزه صادرات موجب تسهیل در امر صادرات کالا و خدمات صادراتی در بازارهای جهانی می گردد.در این فایل  سعی بر آن است تا با معرفی روش های نوین در بازاریابی با رویکرد صادرات به واحدهای تولیدی، صنعتی و تجاری بخش خصوصی و دولتی امکان بهره مندی از ظرفیت های آنان برای ورود به بازارهای هدف فراهم آید. وهدف: شناخت استراتژی بازاریابی صادراتی ورود به بازارهای جهانی راهبردها :۱)آشنایی با روش­های نوین بازاریابی بین المللی (بازاریابی شبکه­های اجتماعی، نورو مارکتینگ، برند سازی، بازاریابی دهان به دهان، چریکی، بسته بندی خلاق، کمپین ها و …) ۲)استفاده از فناوری اطلاعات در تحقیقات بازار ۳)آینده بازاریابی صادراتی ۴)آشنایی با فرهنگ بازارهای صادراتی و نحوه بازاریابی در کشور های هدف ۵)تعیین استراتژی بازاریابی نوین در بازارهای بین المللی ۶)موانع بازاریابی صادرات و راهکارهای برون رفت از آن ۷)معرفی بانک­های اطلاعاتی کسب و کار­ها و مشاغل کشورهای جهان ۸)چگونگی شناسایی رقبا و بازرگانان فعال در حوزه های مختلف صنعت ۹)نقش فناوری اطلاعات در حوزه صادراتشایان ذکر است که در این فایل ،علاوه بر جمع آوری اطلاعات علمی و تحقیقات بازاریابی به صورت پاورپوئینت؛مطالعه موردی در ارتباط با بازار یابی صادرات ازجمله :-صادرات چای کشورکنیا-استراتژی صادرات چای کشورایران-نحوه ورود به بازارروسیه از منظر صادرات و واردات-ورود به بازارعراق-اقتصاد کشورکره جنوبی از منظر صادرات کالا به جهانمورد بررسی و تحلیل قرار گرفته استصادرات مستقیمروش‌های ورود به بازار بین­ الملل (صادرات مستقیم)مقدمه:در بخش قبل صادرات، مزایای صادرات، معایب صادرات و مشکلات صادرات و همچنین عوامل مؤثر بر انتخاب انواع روش های صادراتی و انواع روش های صادرات غیر مستقیم شامل واسطه ­های محلی به نیابت از تولیدکننده برای فروش کالای وی، واسطه ­هایی که برای مشتریان خارجی خود خرید می­ کنند و همچنین صادرکنندگانی که برای خود خرید و فروش می­ کنند، پرداخته شد. در این بخش به بررسی روش صادرات مستقیم پرداخته می شود.کلمات کلیدیروش های ورود به بازارهای بین المللی, صادرات, واردات, تراز تجاری, کانال های صادراتی, جهانی شدن, اتحاد استراتژیک, سرمایه گذاری مستقیم خارجی, همکاری مشترک, بازار خارجی, صادرات مستقیم, صادرات غیر مستقیمصادرات مستقیمدر روش‌ صادرات مستقیم، شرکت بدون حضور واسطه و بصورت مستقیم کالای خود را به مشتریان ارائه می ­نماید. در واقع تفاوت بین صادرات مستقیم و غیرمستقیم در این است که در صادرات مستقیم تولیدکننده به­ جای تفویض به دیگران، وظیفه صادرات را خود برعهده می­ گیرد. از این رو وظیفه برقراری ارتباطات، ‌پژوهش ­ها،‌ توزیع و دریافت مدارک، قیمت­ گذاری و … بر عهده بخش صادرات و یا مدیر صادرات شرکت است. نکته دیگر آن­که در روش صادرات مستقیم، بسته به حجم و ارزش فروش خارجی، شرکت می ­تواند اقدامات صادراتی خود را از طریق یک فرد تا یک واحد بزرگ صادرات با افراد متخصص به انجام برساند.از جمله مزایای صادرات مستقیم می ­توان به موارد زیر اشاره نمود:۱- فروش و سود بیشتر: بی­تردید درصورتی که شرکت بتواند بصورت مستقیم محصولات خود را به بازار خارجی ارائه دهد، می­ تواند علاوه بر حجم بیشتر فروش (به دلیل آشنایی بالاتر با نیازهای مشتریان خارجی و سطح دسترسی بالاتری که برای محصولات خود ایجاد می­کند) هزینه­ های واسطه­ ها را نیز صرفه­ جویی نموده و با قیمت­ گذاری بهتر در بازار بین ­الملل و فروش بیشتر، سود بالاتری را به دست آورد.۲– کنترل بیشتر: در صورتی که شرکت از روش‌ صادرات مستقیم برای ورود به بازار خارجی استفاده نماید، می ­تواند بر فرایند فروش کالا از مرحله سفارش­ گیری/ ارسال کالا تا رسیدن به دست مشتری و خدمات پس از فروش کنترل داشته باشد. این کنترل نقش مهمی در مدیریت برند شرکت و جلوگیری از ورود صدمات مخرب بر پیکره آن به دلیل نقص در هر یک از مراحل فروش، دارد. این کنترل در مورد حقوق دیگر شرکت همچون حق نشر، حق اختراع و … نیز مصداق دارد.۳- اطلاعات بازار بیشتر و ایجاد تجربه و تخصص بالاتر: این اطلاعات نه تنها به تحولات محیط رقابتی کسب ­و کار بلکه به دامنه­ ای از تحولات قانونی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نیز بسط پیدا می­ کند و در واقع شرکتی که بصورت مستقیم به بازار خارجی کالا صادر می­ کند، بهتر از شرکت­ هایی که از روش‌های صادرات غیرمستقیم استفاده می­ کنند می­ تواند تحولات را در زمان مناسب درک کند. این اطلاعات بیشتر علاوه بر ایجاد تجربه بالاتر جهت تعیین نوع بازار انتخابی، مقیاس ورود به بازار و زمان ورود، به شرکت کمک می­ کند تا این تجربه را بصورت یک خدمت صادراتی به مشتریان صادرکننده خود بفروشد و از این طریق نیز برای خود کسب درآمد نماید.۴- ایجاد ارتباط نزدیک­تر با خریداران و بازارهای خارجی: صادرات مستقیم به شرکت کمک می­ کند تا بدون واسطه، ارتباطی تنگاتنگ و نزدیک با مشتریان خارجی خود پیدا کند و علاوه بر آن­که شرکت مشتریان خود و نیازهای آن­ها را دقیق­تر می­ شناسد و از آن­ها بازخورد می ­گیرد، مشتریان نیز می­ توانند شرکت تولیدکننده اصلی را بهتر بشناسند. سیفرت و فورد (۱۹۸۹) در این ارتباط معتقدند در صورتی که مشتریان خارجی شرکت از نظر جغرافیایی متمرکز و متجانس باشند، عادت­ های خرید نسبتاً مشابهی داشته باشند و از نظر تعداد، مدیریت­ پذیر باشند، صادرات مستقیم می­ تواند به شرکت کمک کند تا با این­گونه مشتریان ارتباطی نزدیک داشته باشد، نیازهای آن­ها را سریع­تر از هر روش‌ دیگری درک کند و مورد توجه قرار دهد.مطالب مرتبط:  روش های ورود به بازار بین الملل (اتحادهای استراتژیک: قرارداد فرانشیز)از معایب صادرات مستقیم نیز می­ توان به موارد زیر اشاره نمود:۱- هزینه بالاتر: این هزینه بیشتر از بعد منابع انسانی موردنیاز، منابع مالی موردنیاز، تأسیس شعب فروش و … مطرح است. در واقع در صورتی که شرکت از روش‌های ورود مستقیم به بازار بین ­الملل استفاده کند، باید تعداد منابع انسانی متخصص موردنیاز در واحد مدیریت صادرات خود را افزایش دهد، برای دست­یابی به بازار هدف، شعب فروش تازه­ای تأسیس کند که در این صورت مسائل مالی جهت خرید یا اجاره و منابع انسانی فعال در آن نیز خود عاملی هزینه­ زاست. هزینه ­های حمل و نقل، بیمه، تعرفه ­های گمرکی و ترخیص کالا نیز جزئی دیگر از این هزینه ­ها است.۲- مسئولیت کانال توزیع و سیستم حمل و نقل: در صورت انتخاب روش‌ ورود صادرات مستقیم، شرکت باید مسئولیت انجام امور مربوط به حمل و نقل را نیز بر عهده داشته باشد که این مسئله شرکت را متعهد به ایجاد سازوکارهایی جهت مدیریت بر فرایند حمل و نقل و بیمه محصولات تا محل موردنیاز مشتری (بسته به آن­که در چه رده از اصطلاحات بازرگانی بین­ الملل[۲] با مشتری خود به توافق برسد) می ­سازد.۳- مسئولیت در قبال خدمات­ رسانی سریع­تر: این روش‌ از ورود به بازار بین ­الملل به ­ویژه زمانی که محصولات شرکت از جمله محصولات با فناوری بالا باشند، شرکت را ملزم به ارائه خدمات تخصصی و فنی پس از فروش، اعزام کارشناس فنی و … به محل مشتری می ­نماید که هماهنگی این مسئله نیز چالشی مضاعف برای شرکت ایجاد خواهد کرد.۴- مشکلات گمرکی: یکی از معایب روش صادرات مستقیم مشکلاتی است که شرکت در صورت انتخاب این روش‌ ورود احتمالاً از نظر گمرکی و ترخیص کالا با آن مواجه می­ شود. گاه این مشکلات تا حدی زیاد است که شرکت نمی­ تواند به دلیل وضع قوانین محدودکننده وارداتی (منع خرید مستقیم از کشورهای خارجی خاص در شرایط تحریم) کالای خود را بصورت مستقیم به کشور میزبان صادر کند و در نتیجه هزینه­ های زیادی به شرکت صادرکننده برای صادرات به آن کشور خاص تحمیل خواهد کرد.نقش تجارت الکترونیک در توسعه صادرات مستقیمیکی از مهم ­ترین مباحث در بحث روش‌ صادرات مستقیم، کاربرد تجارت الکترونیک و نقشی است که این ابزار مهم در توسعه صادرات مستقیم شرکت­ ها ایفا می­ کند؛ مفهومی که در دستور کار بسیاری از شرکت ­های موفق دنیا همچون آمازون و ای بِی بکار گرفته شده و توانسته است نقش قابل ملاحظه ­ای در فروش میلیون­ ها محصول به مشتریان در سراسر جهان داشته باشد.در تشریح نقش تجارت الکترونیک و ابزار اینترنت، هاشمی (۱۳۸۹) معتقد است استفاده مؤثر از تجارت الکترونیک راهی کم هزینه جهت ورود به بازارهای جهانی است. تئو و تن (۱۹۹۸) نیز معتقدند که برای صادرکنندگانی که فاقد منابع انسانی و مالی ضروری برای امر تحقیقات بازاریابی رسمی در فضای بین­المللی هستند، تجارت الکترونیک فرصتی مغتنم جهت به دست آوردن اطلاعات کم هزینه از نیازها، الگوهای خرید، محل و شیوه خرید مشتریان می ­باشد. جیمز (۲۰۰۲) در مطالعه ­ای دیگر اثرات تجارت الکترونیک در توسعه صادرات شرکت ­ها را بررسی کرده و معتقد است استفاده از ابزارهای تجارت الکترونیک همچون اینترنت، از طریق ساده ­سازی و تسهیل روند تأمین مواد و قطعات موردنیاز شرکت ­ها از عرضه­ کنندگان، ارائه فرصت­ های جدید برای فروش محصولات شرکت، مبادله کم هزینه خدمات در بازارهای خارجی و کاهش دوره زمانی مبادلات، می­ تواند تأثیر قابل ملاحظه­ ای در حجم و سرعت صادرات مستقیم شرکت به بازارهای بین ­المللی داشته باشد.در تحقیق هاشمی (۱۳۸۹) که یکی از جامع­ ترین تحقیقات داخلی در این حوزه است، تحلیلی جامع از تأثیرات بکارگیری تجارت الکترونیک در توسعه صادرات شرکت­ های داخلی، ارائه شده است. این اثرات در سه دسته کلی قرار گرفته ­اند که در جدول ۱ این عوامل و شاخص­ های آن­ها به تفکیک بیان شده ­اند.مطالب مرتبط:انواع تجارت متقابل –بخش دوم – روش های ورود به بازارهای بین المللیجدول ۱- اثرات تجارت الکترونیک بر توسعه صادراتعامل­ ها   شاخص ­هابهبود کارایی فرایند صادراتی   بهبود جمع ­آوری اطلاعات مربوط به مشتریان و رقبا و … برای استفاده در برنامه ­ریزی ­ها و تصمیم­ گیری ­های سازمانی در جهت کشف و پاسخگویی به نیازهای حال و آینده مشتریانبهبود فعالیت ­های مربوط به پردازش سفارشاتاثربخش شدن ترویج و تبلیغ محصولاتسرعت بخشیدن به چرخه فرایند صادرات محصولات شرکتانعطاف ­پذیری سریع در مقابل بازارکوتاه شدن زمان تحویل محصول به مشتریانارائه خدمات بهتر و به ­هنگام به مشتریاندسترسی تمام وقت مشتریان به شرکتبهبود توانایی در مشتری ­گرایی (توانایی در برقراری ارتباطات خصوصی، ارائه قیمت ­های مختلف به مشتریان مختلف، ارائه خدمات منحصر به فرد به هر یک از مشتریان و …)افزایش درآمد صادراتی     ایجاد و حفظ روابط بلندمدت و دوسویه با مشتری و در نتیجه ایجاد وفاداری و افزایش فروش و درآمد شرکتکوتاه کردن کانال­ های بازاریابی (واسطه ­ها) و حتی حذف آن­ها و در نتیجه تولید محصولات با قیمت نهایی کمتر و سود بیشترتسهیل ورود به بازارهای جدیدشناسایی و دسترسی آسان به کانال­ های جدید توزیع و فروشهدف قرار دادن بهتر مشتریان بالقوه در بازارهای موجودایجاد یک تصویر جهانی در نتیجه ایجاد اعتماد و اطمینان به شرکت و افزایش فروش و درآمد شرکتسفارشی ­سازی محصولات و خدمات و در نتیجه ایجاد مزیت رقابتی و افزایش فروش و درآمد شرکتکاهش هزینه ­های صادراتی     صرفه­ جویی در هزینه­ های مربوط به بازاریابی و ترویج شرکتکاهش هزینه کاغذبازیکاهش هزینه ارتباطات شرکتکاهش هزینه ­های سفر پرسنل فروشکاهش هزینه تراکنش ­های شرکت در فرایند جستجوی خریداران، سفارش ­ها، پرد اخت­ ها و ردیابی سفارشاتکاهش هزینه­ های مربوط به انبارداریکاهش هزینه نمایندگی ­های خدمات مشتریان شرکتکاهش تعداد و هزینه کارکنان صادراتیبا توجه به آنچه در این بخش گفته شد، تجارت الکترونیک از طریق افزایش کارایی، درآمدزایی و کاهش هزینه ­های صادراتی نقش قابل­ملاحظه­ ای در توسعه صادرات شرکت­ ها دارد.به منظور تکمیل این بخش و تشریح اثراتی که بکارگیری رویکرد بازاریابی الکترونیکی در توسعه صادرات دارد، به یکی دیگر از جامع ترین تحقیقات داخلی در این حوزه پرداخته شده است.بررسی اثر بازاریابی الکترونیک بر عملکرد صادراتیهمان­گونه که در شکل زیر مشاهده می­ گردد، بازاریابی الکترونیکی از طریق مزایای مختلفی که در حوزه ترویج و خدمات دهی، کانال توزیع و تحقیقات بازاریابی ایجاد می­ کند بر عملکرد صادراتی شرکت­ ها از دو بعد مالی و استراتژیک تأثیر می­ گذارد.با توجه به توضیحات ارائه شده در بخش­ های قبل درباره روش‌ صادرات مستقیم و مزایا و معایب آن، در ادامه به انواع روش­ هایی که از طریق آن، شرکت­ ها اقدام به صادرات مستقیم می­ کنند، اشاره می­ گردد.الف) کارگزاران خارجیکارگزاران خارجی نمایندگان فروش مستقلی هستند که کالاهای غیررقابتی تأمین­ کنندگان مختلفی را عرضه می­ دارند. آن­ها در کشور خریدار مستقر هستند و معمولاً در قبال دریافت حق ­العمل فعالیت می ­کنند. این ­گونه کارگزاران هزینه ­های مربوط به خود را دریافت می­ کنند و هیچ گونه مسئولیّت و ریسکی را نمی­ پذیرند. کارگزاران به­ ندرت تحویل را می­ پذیرند و هرگز بر کالا نام نمی­ گذارند. آن­ها دارای این اختیار هستند که در قلمرو خود، تقاضاها و سفارشات خرید را دریافت کنند و در خریدها به شرکت­ ها توصیه­ های مفیدی ارائه دهند. در نتیجه قیمت­ ها در توافق بین صادرکننده و مشتریان خارجی تعیین می­ گردد و این­گونه کارگزاران خارجی معمولا خدمات پس از فروش و پشتیبانی برای مشتریان را فراهم نمی­ سازند.

 
پرداخت و دریافت فایل

برچسب ها:
دنلود پاورپوینت درمورد بازاریابی خارجی بازاریابی خارجی پاورپوینت درمورد صادرات خارجی صادرات ابزار موثر بازاریابی برای صادر کنندگان کاهش هزینه ها و موانع صادرات تجارت الکترونیکی و صادرات تجارت الکترونیکی و تاثیر آن بر توسعه صادرات برند سازی مح

  • دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری میگرن

    دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری میگرن دانلود ادبیات وگستره نظری میگرن: تاریخچه       اولین نوشته‌های مربوط به میگرن در ایبرس پاپیروس آمده است که در حدود ۱۲۰۰ سال پیش از میلاد مسیح در مصر باستان نوشته است(مایلر ونیل[1]،2005). در…

  • اقدام پژوهی چگونه توانستم نمرات درس عربی سال دوم دانش آموزان مدرسه حضرت مرضیه را افزایش دهم

    اقدام پژوهی چگونه توانستم نمرات درس عربی سال دوم دانش آموزان مدرسه حضرت مرضیه را افزایش دهم دانلود دانلود فایل اقدام پژوهی چگونه توانستم نمرات درس عربی سال دوم دانش آموزان مدرسه حضرت مرضیه را افزایش دهم؟ ۲۲ ص فرمت…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس اول فارسی هشتم - پیش از این ها

    پاورپوینت آموزش تدریس درس اول فارسی هشتم - پیش از این ها دانلود دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس اول فارسی هشتم - پیش از این ها به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 36 اسلاید و با فرمت…

  • گزارش کارآموزی کامپیوتر، برنامه نویسی در یک شرکت تولید نرم افزار

    گزارش کارآموزی کامپیوتر، برنامه نویسی در یک شرکت تولید نرم افزار دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر، برنامه نویسی در یک شرکت تولید نرم افزار دسته بندي : فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت توضیحات: گزارش کارآموزی رشته…

  • پاورپوینت مبانی جامعه شناسی با موضوع رانت و رانت خواری

    پاورپوینت مبانی جامعه شناسی با موضوع رانت و رانت خواری دانلود پاورپوینت مبانی جامعه شناسی با موضوع رانت و رانت خواری دسته بندي : علوم انسانی » علوم اجتماعی جزئیات و دریافت توضیحات:پاورپوینت ارائه کلاسی درس مبانی جامعه‌شناسی با موضوع…

  • زبان ماشین و اسمبلی

    زبان ماشین و اسمبلی دانلود   پرداخت و دریافت فایل برچسب ها: زبان ماشین اسمبلی

  • دانلود فایل ورد Word طراحی الگوریتم جدید زمان بندی برای کاربران بلادرنگ و غیربلادرنگ در شبکه های LTE

    دانلود فایل ورد Word طراحی الگوریتم جدید زمان بندی برای کاربران بلادرنگ و غیربلادرنگ در شبکه های LTE دانلود دانلود فایل ورد Word طراحی الگوریتم جدید زمان بندی برای کاربران بلادرنگ و غیربلادرنگ در شبکه های LTE دسته: کامپیوتر بازدید:…

  • پاورپوینت مدیریت ریسک (در نظام سلامت)

    پاورپوینت مدیریت ریسک (در نظام سلامت) دانلود دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت ریسک (در نظام سلامت)،در قالب pptx و در 74 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:تعریف مدیریت ریسکفرآیند مدیریت ریسکانتظارات از سیستم مدیریت ریسکسیستم مدیریت ریسکانواع ریسکویژگی‌های مدیریت ریسک در سازماناستراتژی‌های…

  • پروپوزال اثرات شبکه های اجتماعی اینترنتی بر مشارکت سیاسی کاربران در انتخابات ایران

    پروپوزال اثرات شبکه های اجتماعی اینترنتی بر مشارکت سیاسی کاربران در انتخابات ایران دانلود این پروپوزال شبکه های اجتماعی با عنوان اثرات شبکه های اجتماعی اینترنتی بر مشارکت سیاسی کاربران در انتخابات ایران می باشد.    سايتهاي اجتماعي شبكه ساز…

  • راهكارهاي تقويت اتحاد ملي و انسجام اسلامي در جامعه

    راهكارهاي تقويت اتحاد ملي و انسجام اسلامي در جامعه دانلود مقدمه : اتحاد ملي يك مسأله داخلي است و انسجام اسلامي يک مسأله خارجي و هر كدام نيازمند راهكارهاي متفاوت ( و حتي گاه متناقض ) مي باشند . چرا…

  • دانلود نقشه شهرهای استان چهارمحال و بختیاری

    دانلود نقشه شهرهای استان چهارمحال و بختیاری دانلود دانلود نقشه شهرهای استان چهارمحال و بختیاری دسته بندي : علوم انسانی » جغرافیا جزئیات و دریافت شیپ فایل نقطه ای شهرهای استان چهارمحال و بختیاریمشخصات سیستم تصویر:Geographic Coordinate System: GCS_International_1924Datum: D_International_1924Prime…

  • جزوه درس مبانی سازمان و مدیریت (دانشگاه پیام نور)

    جزوه درس مبانی سازمان و مدیریت (دانشگاه پیام نور) دانلود جزوه درس مبانی سازمان و مدیریت (دانشگاه پیام نور) دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت جزئیات و دریافت توضیحات:جزوه درس مبانی سازمان و مدیریت در قالب فایل pdf و…

  • آموزش نرم افزار ENVI

    آموزش نرم افزار ENVI دانلود   پرداخت و دانلود برچسب ها: آموزش نرم افزار ENVI دسته بندی: عمومی و آزاد » آموزشی تعداد مشاهده: 1482 مشاهده فرمت فایل دانلودی:.pdf فرمت فایل اصلی: pdf تعداد صفحات: 21 حجم فایل:1,150 کیلوبایت

  • طراحی و مونتاژ قالب دایکاست در نرم افزار کتیا

    طراحی و مونتاژ قالب دایکاست در نرم افزار کتیا دانلود توضیحات:کتیا یک نرم‌افزار طراحی به کمک رایانه، مهندسی به کمک رایانه و ساخت به کمک رایانه است که توسط شرکت داسو سیستمز تولید شده‌ است. شرکت آی بی ام نیز…

  • بررسی اجزاء توربين گاز

    بررسی اجزاء توربين گاز دانلود بخشی از متن:توربين گاز از لحاظ مراحل كار و نحوة  عملكرد؛ شباهت زيادي با موتورهاي احتراق داخلي دارد:اولا: چهار مرحلة مكش؛ تراكم؛ احتراق و انبساط (قدرت) و تخليه در توربينهاي  گاز صورت مي‌گيرد منتهي در…

  • دانلود پاورپوینت انواع کلیدهای فشار قوی

    دانلود پاورپوینت انواع کلیدهای فشار قوی دانلود دانلود پاورپوینت انواع کلیدهای فشار قویتعداد اسلاید : 44قسمتی از متن اسلاید ها : کلیدها وسیله ارتباط سیستم های مختلف هستند و باعث عبور و یا قطع جریان می شوند.کلیدها دارای مشخصات زیر هستند…

  • پاورپوینت مبحث سازش در مبحث تکامل موجودات

    پاورپوینت مبحث سازش در مبحث تکامل موجودات دانلود دانلود پاورپوینت آشنایی با مبحث سازش در مبحث تکامل موجودات جهت رشته زیست در قالب 31 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • دانلود پاورپوینت فرایند دفاع از پایان نامه

    دانلود پاورپوینت فرایند دفاع از پایان نامه دانلود دانلود پاورپوینت فرایند دفاع از پایان نامه جهت رشته علوم در قالب 7 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       پایان‌نامه یا رساله…

  • یک روش بهینه جدید برای بهبود فیلتر فعال قدرت با استفاده از FPSO بمنظور افزایش کیفیت توان

    یک روش بهینه جدید برای بهبود فیلتر فعال قدرت با استفاده از FPSO بمنظور افزایش کیفیت توان دانلود A new optimal approach for improvement of active power filter using FPSO for enhancing power qualityچکیده:در سال های اخیر توسعه صنعت باعث…

  • پاورپوینت شاخص های نوین سنجش عملکرد مالی شرکتها(همراه با مثالهای تشریحی)

    پاورپوینت شاخص های نوین سنجش عملکرد مالی شرکتها(همراه با مثالهای تشریحی) دانلود پاورپوینت شاخص های نوین سنجش عملکرد مالی شرکتها(همراه با مثالهای تشریحی) دسته: مدیریت مالی بازدید: 8 بار فرمت فایل: pptx حجم فایل: 647 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 39…

  • تحقیق گسل هاي ايران

    تحقیق گسل هاي ايران دانلود مقدمه:پروسه تغیر شکل، ریخت ها و ترکیب های مختلفی از سنگ ها را در مقیاس های متفاوت ایجاد می کند. در یک سمت کوه های عظیم کره زمین قرار دارند و در سوی دیگر تنش…

  • مجموعه تحقیق های آشنایی با بهداشت و انواع بیماری ها

    مجموعه تحقیق های آشنایی با بهداشت و انواع بیماری ها دانلود توضیحات:مجموعه تحقیق های آشنایی با بهداشت و انواع بیماری ها شامل بیماری ایدز، بیماری آسم، استخوان و بیماریهای آن، بهداشت فردی، بهداشت پوست مو و ناخن، بیماری سل، بیماری…

  • دانلود پاورپوینت درد و رنج بیمار درمان ناپذیر

    دانلود پاورپوینت درد و رنج بیمار درمان ناپذیر دانلود دانلود پاورپوینت درد و رنج بیمار درمان ناپذیر جهت رشته پرستاری در قالب 33 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش        …

  • دانلود مبانی نظری مسئوليت مدني

    دانلود مبانی نظری مسئوليت مدني دانلود فرمت ورد قابل ویرایش تعداد صفحات: 48 فصل دوم مبانی نظری و پیشنه تحقیق جهت نوشتن فصل دوم پایان نامه ارشد و دکتری همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متن منابعکامل  مسئوليت مدني…

  • پاورپوینت شبکه ارتباطی در طراحی شهری

    پاورپوینت شبکه ارتباطی در طراحی شهری دانلود پاورپوینت شبکه ارتباطی در طراحی شهری دسته بندي : فنی و مهندسی » شهرسازی جزئیات و دریافت توضیحات:پاورپوینت خلاصه ای از کتاب شبکه ارتباطی در طراحی شهری تالیف دکتر فریدون قریب، در حجم…

  • بررسی رابطه بين هوش هيجاني و باورهاي غيرمنطقي در بين نوجوانان پسر عادی و کانون اصلاح و تربیت

    بررسی رابطه بين هوش هيجاني و باورهاي غيرمنطقي در بين نوجوانان پسر عادی و کانون اصلاح و تربیت دانلود چكيده:پژوهش حاضر به منظور بررسي ارتباط بين دو مقوله هوش هيجاني و باورهاي غير منطقي در بين نوجوانان پسر نگهداري شده…

  • تحقیق بررسی چرخه سوخت هسته اى

    تحقیق بررسی چرخه سوخت هسته اى دانلود مقدمه:سنگ معدن اورانیوم موجود در طبیعت از دو ایزوتوپ 235U به مقدار 0.7 درصد و 238U ‏به مقدار 3.99 درصد تشکیل شده است. سنگ معدن را ابتدا در اسید حل کرده و ‏بعد…

  • پاورپوینت تکنیک های مستند سازی سیستم های اطلاعاتی حسابداری

    پاورپوینت تکنیک های مستند سازی سیستم های اطلاعاتی حسابداری دانلود پاورپوینت تکنیک های مستند سازی سیستم های اطلاعاتی حسابداری دسته بندي : علوم انسانی » حسابداری جزئیات و دریافت توضیحات:پاورپوینت ارائه کلاسی رشته حسابداری با موضوع تکنیک های مستند سازی…

  • پاورپوینت مدیریت پورتفولیوی پروژه

    پاورپوینت مدیریت پورتفولیوی پروژه دانلود دانلود پاورپوینت مدیریت پورتفولیوی پروژه جهت رشته مدیریت در قالب 15اسلاید و با فرمت pptxقابل اصلاح و ویرایش     مقدمه: قبل از اینکه به مقوله مدیریت پورتفولیو بپردازم, لازم می دانم به این نکته…

  • اوردر درخواست تعیین تراکم نسبی لایه و انجام آزمایشات دانه بندی، حد روانی و حد خمیری

    اوردر درخواست تعیین تراکم نسبی لایه و انجام آزمایشات دانه بندی، حد روانی و حد خمیری دانلود اوردر درخواست تعیین تراکم نسبی لایه و انجام آزمایشات دانه بندی، حد روانی و حد خمیری دسته بندي : فنی و مهندسی »…

  • پاورپوینت درس 9 علوم مقطع چهارم ابتدایی با موضوع بدن ما (1)

    پاورپوینت درس 9 علوم مقطع چهارم ابتدایی با موضوع بدن ما (1) دانلود دانلود پاورپوینت درس 9 علوم مقطع چهارم ابتدایی با موضوع بدن ما (1)،در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش.بخشی از متن پاورپوینت:یک روز محمد هنگام…

  • پاورپوینت بهداشت در طبیعت گردی

    پاورپوینت بهداشت در طبیعت گردی دانلود بخشی از متن:هر کس با مراعات بهداشت قادر است از لحاظ جسمانی روانی و اجتماعی در وضع مناسبی قرار گرفته و وظیفه‌ای را که نسبت به خود و افراد خانواده و جامعه خود دارد…

  • مجموعه پاور پوینت های رشته حسابداری(سری اول)

    مجموعه پاور پوینت های رشته حسابداری(سری اول) دانلود مجموعه پاور پوینت های رشته حسابداری(سری اول) دسته: حسابداری بازدید: 8 بار فرمت فایل: ppt حجم فایل: 35572 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 20 این مجموعه شامل بیست پاورپوینت رشته حسابداری میباشد قیمت…

  • دانلود کار تحقیقی آثار حقوقی ازدواج غیر قانونی بانوان ایرانی با اتباع خارجی بر فرزندان آنان

    دانلود کار تحقیقی آثار حقوقی ازدواج غیر قانونی بانوان ایرانی با اتباع خارجی بر فرزندان آنان دانلود دانلود کار تحقیقی آثار حقوقی ازدواج غیر قانونی بانوان ایرانی با اتباع خارجی بر فرزندان آنان دسته: فقه و حقوق اسلامی بازدید: 14…

  • نسل جدید ارتباطات در اتومبیل (بخش ۱)

    نسل جدید ارتباطات در اتومبیل (بخش ۱) دانلود نسل جدید ارتباطات در اتومبیل (بخش ۱) دسته: مکانیک بازدید: 8 بار فرمت فایل: zip حجم فایل: 66 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 3 نسل جدید ارتباطات در اتومبیل (بخش ۱) قیمت فایل…